مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس کونته جـذاب است

یوونتوس کونته جـذاب است

ستاره خط میانی یوونتوس ، هنوز هم جز بازیکنان خوب و موثر یووه بشمار می رود و با حضور در خط هافبک یوونتوس تفاوت های زیادی را رقم می زند .

آندره آ پیرلو در مصاحبه امروز خود در مورد شرایط یوونتوس و خودش اینگونه گفت :

" تورینو تیمی است که بسیار خوب برنامه ریزی کرده و سازمان ِ خوبی هم دارد . این تیم با ایموبیله و چرچی بازی خوب و هجومی را انجام می دهد و به زیبایی بازی می کند "

" بازی در مقابل این تیم برای ماسخت خواهد بود زیرا به ر شکل دربی است و حساسیت بالایی حس می شود . اما ما در خانه بازی خواهیم کرد و این می تواند نکته ای مثبت برای ما باشد "

" تورینو اکنون در رتبه ای خوب قرار دارد و ترسی بخاطر سقوط ندارد . در نتیجه بدون استرس از سقوط و فشار ِ بیش از حد ، در مقابل ما بازی می کند "

" می دانیم که برای رسیدن به اسکودتو همه چیز به خودمان بستگی دارد اگرچه ، این بازی سختی است اما ما برای پیروزی تلاش می کنیم . زیرا فاصله ای که با رُم داذیم ما را مجبور به رقابت کرده و من مطمئم با وجود فاصله امتیازی خوبی که داریم تا انتها برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد "

" در این مدت بازی های فشرده ای داشته ایم و در آینده هم به فاصله ای کم باید به میدان برویم . فشار بر روی ما زیاد است و در نتیجه حفظ و حتی بیشتر کردن ِ اختلاف امتیاز می تواند ما را کمک کند "

" زیرا داشتن ِ اختلاف ِ امتیازی خوب ، باعث می شود که با اعتماد به نفسی بالا و روحیه و آرامش به مصاف حریفان برویم "

شایعات موجود و تمدیـد با یوونتوس ؟

" می خواهم تا زمانی که امکان دارد با یوونتوس ادامه دهم . اینجا شرایط مثبت است و امیدوارم که مدت طولانی در اینجا باشم "

" با مدیران یووه مذاکره کرده ایم و توافقات انجام شده . با ان وجود هنوز چیزی امضا شده و قطعی نیست پس بهتر است که به بازی های آینده فکر کنم و بر روی آن ها تمرکز داشته باشم "

" در اینجا همه چیز خوب است و یوونتوس هم در حال پیشرفت است ، پس ما می توانیم به همه چیز دست پیدا کنیم . رابطه من با همه خوب است و آندره ا آنیلی همه خواسته های من را اجرا کرده و شرایطی خوب فراهم کرده است "

" یوونتوس تیمی است که دوان خوبی را در حال ساختن و سپری کردن است و تیمی که می تواند موفقیت های خود را با برنامه ای که دارد افزایش دهد "

رئال مادرید ؟

" من صحبتی با رئال و البته هیچ تیم ِ دیگری نداشته ام . حتی برلوسکونی برای بازگشت به میلان با من صحبت کرد که من اعلام کردم برنامه ای برای رفتن ِ دوباره به میلان ندارم "

" برنامه های من مشخص و تعیین شده است . در تیمی که چشم اندازی خوب دارد و راه موفقیت را می داند حضور دارم و نمی خواهم به چیز دیگری فکر کنم "

تیم ملی ایتالیا و جام جهانی ؟

" در سن 35 سالگی تجربه های زیادی دارم و فکر می کنم که حلا دیگر زمان آن است که اجازه این را بدهم که سایر بازیکنان جوان در این پست بازی کنند و پیشرفت کنند "

" در مورد خودم احساس می کنم که دیگر نمی توانم بعضی از کارها را انجام دهم . نمی خواهم بازیکنی بخاطر حضور طولانی مدت ِ من از رشد در تیم ملی بز بماند "

" شاید رد تیم ملی و یوونتوس بعضی چیزها هنوز هم متفاوت باشد . در یووه فشار بازی ها بسیار زیاد است و طبیعی است که بازیکنان ِ زیادی در یک پست باشند اما در تیم ملی به دلیل ِ بازی های کم در یک تورنومنت ، ممکن است پیشرفت بازیکنی جوان کند و یا حتی متوقف شود "

یوونتوس ِ کونته و کاپلو و مقایسه این دو ؟

" شاید یوونتوس دوران کاپلو بازی های زیبایی را انجام نمی داد اما تیمی موفق و با افتخار بود و مانند همه تیم های او بی رحم فوتبال بازی می کرد و برنده بودو به هدف های خود می رسیـد "

" اما یوونتوس کونته تیمی متفاوت و با برنامه و سازمان یافته است . کونته توانست با یوونتوس فعلی خوب کار کند و ما موفق به کسب نتایجی فوق العاده شده ایم و علاوه بر این تصور می کنم که یوونتوس کنونی زیبا و جذاب تر بازی می کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: